Mlkgln Canım,ben yeni doğum yapan kuzenimle konuştum daha bugün. Kendisi 2 kez yapılan çatı muayenesi sonucu erken doğum yapti. Benim de yaklaşık 1 ayım var doğumuma ama doktorum 38 de yaparız demesine rağmen ben yaptirmiycam. Kuzenimin söylediklerine güveniyorum çünkü öyle canı tatlı olan biri de değildir. İkinci muayenesinde nişanı gelmiş kızın ve sonrasında doğum gerçekleşmiş. Benim ailem de yaptırma dedi mesela bu duyduklarından sonra. O yüzden ben de istemiyorum. En güzeli,bebeğin kendi sancimizla gelmesi.