Arkadaşlar merhaba 1 ağustosta transfer oldum maalesef negatif sonuçlandı reglim oldum ve reglimin 20 gününden bu yana lekelenme tarzında kahve rengi kanama yaşıyorum. Kullandığım ilaçlar iğneler zarar verdi mi diye korkuyorum henüz psikolojik olarak hastaneye gitmeye hazır olmadığım için gitmedim doktorumun çağırmasına rağmen. Böyle bir şey yaşayan oldu mu aranız da 🙏🏻