Birbebetoannesi Gamze4127 35+1 çok şükğr ama ağırlaştım hayırlsıyla sağlıkla doğurmak istiyorum 2 ekime gün aldık hayırlısyla doğurucam inşallah Allah ın izniyle 🌸
Gamze4127 Esyu1606 bende de ya normalden de korkuyorum sezeryandan zaten 7 kat kesilme korkusu ayrı doğuramıcam😂
Esyu1606 Gamze4127 ikisi de korkutucu 😂ama bi şekilde doğurcaz Rabbim sağlıkla sıhhatle kucağınıza almayı nasip etsin inşallah
Gamze4127 Birbebetoannesi bende haftaya gideceğim doktora gün verir mi acaba heyecanla bekliyoruz minikleri😍
Sehrazatt 33+6 az kaldı artık yıkama ütüleme düzen işlerine giriştim ayaklarım şişiyor çok fazla ayakta kalamıyorum zaman da geçmiyor gibi sağlıkla gelsinler inşallah 🌸
Ebus2045 Gamze4127 35+4 olduk 2 ekime gün verdi doktorum yani 38+3 te gelecek inşallah sağlıkla kavusalim az kaldi
Gamze4127 Esyu1606 amin hepimizin🌸 bakalım ara ara sancım geliyor normale cesaret edemiyorum geri sanırım sezeryan isticem ne kadar korksam da
Youngmotherr Gamze4127 40+3 de oldu, daha fazla duracaktı ama yanlışıkla geldi 😂 erken doğum riskim vardı bide