Doğumdan bir gün önce sabahtan akşama kadar belirli süreler icinde karnım sertleşti ve hafif ağrı yaptı ama cidden cok hafif di bu yüzden yalancı sancıdır felan dedim kendi kendime 7 veya 5 dk bir oluyodu. Akşamı annem illa bi hastaneye git dedi oysa bir sıkıntım yok icine doğdu demek😂 neyse gittik acılmam yok, az sancınvar ama hisetmiyorum bile bu yüzden yalancı sancı olabilir diyip gönderdi
Eve geldiğimizde nedense hafif karnım ağırmaya başladı adet sancısı gibiydi
Bilmiyorum acılmama bakmasımı tetikledi ama sabah 6.30 da eşimle uyandığımda (işe uğurlamak icin) yatakdan kalktığım gibi suyum geldi😅 ve o an bıraz adet sancısı gibi başladı tabi gün icinde gittikce şiddetlendi