mavitrn benim kızımda sleepy taşırma yapıyordu ve lastikleri bacaklarına çok oturuyordu oysa ki kızım da yaşına göre zayıf minyon lastikleri oturuyor diye 7 numara alıyordum o da komik duruyordu yani popo yok bisey yok emanet gibi duruyordu 😂 sonra molfix almaya başladım ne taşırma oldu ne de lastikleri oturdu bacaklarına. Büyük kızımda ama molfix almıştım ilk başta sonra sleepye geçtim onda memnundum kızım 4 yaşına girecek büyük olan