Zgekurt Bi kızım olacak Allahın izniyle. İki isim arasında kararsızım. Sizce İlay mı yoksa Duru mu? Duru ismi çok sık rastlıyoruz. İlay ise anlamıyla beni aldı :) ülkenin en güzel kızı demekmiş. Sizce hangi isim?
Ozzo Zgekurt şuan ilay çok popüler güzel bi isim ama ilerde eminim ki yaşıt grupla ilay daha çok çıkacak Karsınıza
Misikooo Zgekurt benim de kızım olacak inşallah izim bulamıyorum daha çok Kuran’da geçen bı isim arıyorum anlamı güzel olan fakat henüz bulamadım şu an sadece Eflin var aklımda 🙄
Minikperi Zgekurt İlay bu sene duydum 1 milyonuncu öneri herhalde 😅 geleceğin Duru’su Asel’i yani ☺️ bu sizi rahatsız etmiyorsa İlay daha güzel ☺️🌸
Minikperi Zgekurt ya aslında zor değil. Mesela ben ilahiyatçıyım ama Orta Asya’da büyüdüm bu yüzden benim için Öztürkçe isimleri yeniden kullanılır hale getirmek önemli. Popüler isimleri de aslaaaa koymam. Nefret ediyorum artık kızımın sınıfında 7 tane Asel var ve orası özel bir kreş yani zaten nüfusu az bu ne ya😣 kızım Bilgehan oldu böylelikle. Şimdi ikincisi erkek olursa Kutluhan olacak. Kız olursa daha düşünmedik ama ben Tomris istiyorum. Böyle işte ☺️🌸
Misikooo Zgekurt aynen ben de bakıyorum ama genelde hep aynı bilindik isimler çıkıyor napacam bilmiyorum 😏
Meral_56 Zgekurt İlay💕😍benim kizimin ismi😀 biz koyarken popüler değildi hatta etrafimizdakiler cok yadırgadı cok absürt bi isim degil aslinda ama çevremizde yoktu kimsede