Zlyhaa Merhaba.. Bizim de suyumuz fazlaydı, bebek iriydi. Haftası hep önden gidiyordu. Su miktarı yediklerimize göre azalıp artabilen bişeymiş, yediklerinize çok dikkat edip hep diyabetik beslenin. Ben de çok kilo almadım, buna rağmen bebiş 34te doğmak istedi, ilaçla durdurdular. 36+2 de nişan geldi + 2 saat sonra gerçek doğum sancıları başladı. 2-3cm civarı da açıklığım var. Korktum ama allahtan haftamız fena değil, fakat bukez ilaçla sancımı kesemiyorlar. 36+4üz bugün. 2 gün daha dayanırsa sezeryanla tam 37de alacaklar inşallah. Bu su meselesi sıkıntılı bi iş, haftanız geçmediyse her ihtimale karşı ciğer geliştirici vurdurun. Su az olunca da, fazla olunca da bu bebişler erken gelmek istiyor hiç riske atmayın. Bana söyleyen olmamıştı, allahtan haftamız iyi, yoksa üzüntüden kahrolurdum