Izm123 Kader0498 gec kalmissin canim en basindan baslaman daha iyidi ama ben bebek yagi kullandim tuylenme yapmadi ama sen kakao yagi vazelinde kullan tek basina bebek yagu yetmiyor
Izm123 Rukiyeeeyldzzz son haftasinda catlayanda var canim o karnin öyle bir geriliyoki ben yirtilcak saniyorum bazen
Izm123 Lidyaveannesi badem yagi tüylenme yapiyor sakin kullanma zaten saci falan az olanlar bunu kullaniyor sac çıksın diye
Nehirce Izm123 badem yapı ben de tüylenme yapmadı, hamilelikte olan tüylenmeler zaten hormonlar eski halini alınca kendiliğinden geçiyor. Doğum yapan atkadaşlarımın hep öyle oldu, tabii genetikle de alakalı biraz.
Nehirce Kader0498 ben 3.ayın sonundan itibaten soğuk pres badem yağı kullanmaya başladım. Şu an 35+5 oldum çatlama olmadı sadcee belime sürmedim çatlamaz diye oralarda maalesef kırmızı kırmızı çatlaklar oluştu ama sanki yağ sürdükçe geçiyor. Bir de aralarda yağ bitince aloevera jel kullandım. 3.şişe yağıma geçtim artık. Bir şişe 100ml 😃😃bu yağ beni doğuma kadar götürse iyi 😃 doğumdan sonra kilo berme sürecinde de cildin elastikiyetini kaybetmemesi için yağ kullanmaya devam edeceğim ben.
Nehirce Ryurts vazelin ve organik sertifikası olmayan bebek yağları petrol refinelerinden elde ediliyor. İsterseniz biraz araştırın. Öyle karar verin kullanıp kullanmamaya.
Ryurts Nehirce ama normal dogumda da acilmayi tamamlamak icin hemsireler veya doktorlar da kullaniyor😕🙁
Nehirce Izm123 benim de hiç olmadığı kadar gür doğumdan sonra gene eski haline dönecekler maalesef 😃😃😃
EzgiDurdu Kader0498 hindistan cevizi yağı ve tatlı badem yağı kesinlikle harika bence ikisi de inanılmaz nemlendiriyor özellikle hindistan cevizi yağı😍