Kızlar 29 haftalık hamileyim. Bugün gündüz Bi sancı girdi karnıma ama ne gaz ne başka bişey çok tuhaf Bi ayrıydı dönemedim kalkamadım ayaklarımı bile uzatamadım yaklaşık 3-5 dk sürdü sonra hafifledi direk gidip kapıdan anahtarımı aldım ne olur ne olmaz tekrar olursa ailemden birini çağırırım diye düşündüm. Daha sonra tekrarlamadı gün içinde. Şimdi aşağıya doğru bir baskı ve acı oluyor kasıklarıma da vuruyor ayakta duramadım, uzandım. Böyle bişey yaşayan oldu mu? Neyin nesi bu? Cumartesi randevum var ama korktum da. Bebek hareket ediyor hissediyorum vuruyor kıpırdıyor.