Evlatsevgisi2 Kızlar Folik asit kullanımı ne zamana kadar oluyor kızımda 3 ay kullanıp biraktirmislardi bana bu hamileliğimde de 3 aylık olunca kendim bıraktım daha almadım doktoruma da sormadım 15 Eylül’de gideceğim sorcam sizler ne zaman bıraktınız