Biyologannee Ben henüz hamile değilim bir oğlum var ikinciyi çok istiyoruz ilk doktoruma bazı sebeplerden dolayı gitmek istemiyorum. Çok sevmiştim çok güzel de bir doğum gerçekleştirdim ancak hastane özel olmasına rağmen fotoğrafçı bile kabul etmedi sonrasında gördüm ki dışarıdan doğum için gelen doktorlar için fotoğrafçı kabul etmişler derken bir daha orada doğum yapmak istemedim. Hayalimde Yeşim hocanın doğumumu yaptırması ilkinde biraz erken karar verdim. Bu arada kaç yaş var bebişlerin arasında biz biraz erken düşünüyoruz oğlum 1,5 yaşında oluyor kardeşi olduğunda emzirme süreci falan ne olur diye korkuyorum