Merhaba devlet doktorları malum. Ya da en azından bana öyle denk geldi . Folik asit bile kullan demedi ben sorunca söylüyor evet kullan diye 😂 bu yüzden tecrübelerinize ihtiyacım var. İlk 3 ay neler kullandınız anneler ? Omega 3 kullanmak istiyorum ama hangi markayı tavsiye ederseniz? Bir gebenin günlüğü çıkarmış simdi Omega 3 kullanan tavsiye eden var mı?