ysmntrhn Haceba Merhaba Yıldız Medstar Koray Dumana gidiyorum. Suanda 38 haftadayım. 2 bebeğimin arası tam 24 ay olacak. Doktora gidip daha detaylı bilgi alabilirsiniz
Tugceleventsoy Haceba sezeryan sonrası normal doğum yani ssvd deniliyor antalyada yapan koray duman var mehmet taner beyde yapıyor bildim kadarıyla
Misikooo Hatice_123456 riskli gibi geliyor bana hani ıkınınca ister istemez zorlayacaksin ve dikişlerin de patlama olasılığı yüksek olur