2_erkekannesi İyi akşamlar hanımlar çok şükür 22 haftalık olduk artık bir greyfurtuz 🥰🥰 Zaman nedense çok yavaş geçiyor benim için sizler içinde öyle mi sanırım bir an önce kavuşmak isteğinden kaynaklı 😇
bdenerigokce 2_erkekannesi hamilelik çok zormuş demekten ciğerim solduğu için iliklerime kadar hissediyorum ben 😂😂😂😂
Ddem 2_erkekannesi fazla yavaş geçiyor gibi ama bi taraftanda hangi ara 22 haftalık olduk diyorum 🥰 22+1
KuzeyinAnnesi10 2_erkekannesi 22+3 deyiz oğlumla güzel gidiyor Bi bugün acı su geliyor midemden ne dokundu anlamadım. Herseyi bitirdim çok şükür odası da hazır tek eksiği anne yanı park yatak alicam bi daha ki ay alırız dedik onu da. Zaman güzel geçiyor surkeli uyuyorum ve halim yok 😂🥰
2_erkekannesi Mummy26 Ufak ufak hazırlık yaptım ama daha alınması gereken tonlarca şey var 32. Haftadan sonra tamamen hallederim diye düşündüm ben 😊
2_erkekannesi KuzeyinAnnesi10 ilk 4 ay mide bulantısı çok oldu o geçti şimdide sürekli uyku hali başladı çok ilginç 😄
KuzeyinAnnesi10 2_erkekannesi aşırı fazla geçe uyuyamıyorsun ama uyuyunca aşırı derin ve güzel geliyor
Hacer33 Ufak tefek hosuma gidem zıbınları aldım park yatak aldım bi haftadır da bebek arabası arastırıyoruz. Herkes hamileliğin çocuk doğduktan sonrasından dha güzel olduğunu söylüyor. Her ne kadar heycanlansamda tadını çıkarmaya çalışıyorum 😊🫶🏼
Egemoms1303 Besst ben ilk defa dün tekme hissettim 🤭 bağırsak hareketimi ne çözemiyorum derken oğlum sağ olsun çok güzel vurdu anlattı farkı 🤭 gazla hic alakası yokmus 🙈