Efnan-77 Tinii_minii_mom ben kullandım çok güzel sürüşü rahatlığı faln ama ağır eğer minibüse vs çok biniyosanız zorluyo
Tinii_minii_mom Efnan-77 arabaya sığıyor ise ağırlığı çok dert dğeil ama sadece kapatıp katlama kısmından korkuyorum. Apartman girişi merdivenli eşimde hep yanımda değil nasıl indirip kapatıp açıcam kısmı korkuttu beni
Efnan-77 Tinii_minii_mom yani alt kısmı var bide pusetli kısmı var 2 parça oluyo tek indirip çıkarmk zor tsbi bide çanta vs