Hasret5506 65le çıkan testi yükler msniz acaba. Bende yaptım silik çizgi beta 19 çıktı Hamile miyim hala emin değilim doktor düşük dedi değere belkide düşer kimyasal olur dedi adet günü verdim kan ama 4 gün silik silik çıktı çizgi 4.gün sonunda da 19 çıktı