Neslihanustnol Leydi9 bende de çok oluyor ya 37.haftamdayım bende nedenini bilmiyorum ama acaba açılma mı oluyor diye düşünüyorum sürekli bazen adım atmaya korkuyorum girecek diye 🫣
123Hamis123 Bende de var hatta başlık açacaktım önce aratayım dedim. Hafif hafif bir iğne batması gini ama rahatsız edici değil hiç