Neden manuel dusunuyorsun bacım? Çok yoruyor insanı.
Benim bebeğim yoğun bakımda doğduğundan beri. Süt sağmak zorundayım. Manuel vardı kuzenimde istedim kullandım. Ama bir gün zor dayandım. bilek mi dayanır ona :(
Philips Aventin elektrikli sağma makinasini aldım aşırı işimi görüyor şu an.