Bugün sabah sezeryanım oldu bebeğim 2.250 gram doğdu iyiydi sonra bir saat içinde inlemeye başladı götürdüler sonra yoğunbakıam koydular kendi kendine solunum yapamıyor Muş solunum da midesin de hortum içini temizliyorlar doğru düzgün bir şey yok kendi kendine solunum alırsa düzelmiş oluyor çok kötüyüm içim acıyor