İlk aylarda çatlağım olmadıgı için krem vs kullanmadım hiç önlem almadım şuan aşırı pişmanım. Şimdi 8 aylık oldum ve aşırı derecede çatlagım var kırmızı renkte. Sadece göbekte de değil bacaklarım bile çatladı. Şimdi krem sürsen bile geçmez diyorlar. Siz naptınız çatlaklarını geçirebilen var mı aranızda???? Çatlak oluştuktan sonra da sürünce geçiren ya da azaltan krem var mı önerilerinize açığım 🙈🙏🙏