35aysegul 33. Haftada bende öyle olmuştum hatta içimiz rahat etsin diye gece acile gittik, hafifde sancım vardı ama karnım taş gibiydi, doktor alttan muayene etti, idrar tahlili serum sonra nst ye girdim, hicbirsey cikmadi, sertliğe önemsiz dedi sanciya da yalancı sancı dedi gönderdi, için rahat etsin yani onemsiz