Elo__35 Kızlar selam 12+3 olduk ve belim bugün çok ağrıyor sızı şeklinde ilk haftalarımda da oluyordu sonra geçti bugünde ağrıyor normal mi sizce
Happy_123 Bende 14 haftalığım belim artıyor kasıklarımda:( özellikle yürüdüğümde belim tutuluyor yarım doktor randevum var soracağım