Bana 2 senelik evliyken eşimin kuzeninin eşi bebeğim büyüyünce ahşap beşik vermişti yakında çocuğun olur diyerek. Olduğu gibi duruyordu. Liseden çok yakın arkadaşım tecrübeli olduğu için neler almam gerektiğini ona sordum bende park beşik düşünüyordum ama arkadaşım hiç gerek yok ahşap beşik var zaten sezeryan olursan altına battaniye katlar koyarsın üstüne yine besigin yatağını hem rahat yatar hem eğilmek zorunda kalmazsın dedi mantıklı geldi annem dahil çocuk zaten sürekli senin yanında oluyor gereksiz masraf yapma 2 3 yaşına geldiğinde güzel kullanışlı Bi oda takımı alırsın dedi benimde aklıma yattı şahsen. Kullanmadığım dolabım vardı onu güzelce temizleyip bebis dolabı yapacağım. Onun harici beşik yada oda takimi almayı düşünmüyorum suanlik.