seraap yaptığın hafta hesabı doğru. sen sadece ilk 2 haftaları biraz karıştırmışsın cnm.
40 hafta da doğum oluyor ya.... bu da 280 gün yapıyor.
diyelim 210 günü tamamladın. yani 30. haftan dolduğunda dolu dolu 7 ay bitmiş oluyor.
ama bazı kişiler 30 haftadan sonrada hala 7 aylığım diyor..
halbu ki mesela 31. hafta = 7 ay 7 günlük olmuş oluyor.
38+4 olduğunda da 9 ayın dolu dolu bitmiş oluyor.
kadınları beyinleri farklı çalışıyor. takılma sende..
aslında burdaki çoğu kadın sorduğu soruların cevabını biliyor...
iş olsun diye sorulan sorular işte.
ilk gebeliğim iki araştırmada herşeyi öğreniyorsun