Busraucgann_ Kızlar merhabalar idrar yolu enfeksiyonu geçiren varmı aranızda hamileyken ? Nasıl başa çıkabildiniz ağrılarınız nasıl geçti ?
Melike_sevgi Busraucgann_ ben daha bir hafta önce bunun acısında hastanelik oldum doktor ilaç verdi o geçirdi başka da bir fikrim yok malesef
Busraucgann_ Bende bu gün hastanelik oldum birden şiddetli sol kasık ağrısı ile gittim serum ve parol serum yedim ama genede geçmedi ? Urocare diye toz tek kullanımlık tablet verdi birazdan onu içeçeğim umarım geçer