Curi canım daha 4 gun once yaşadım bunu 35. Haftada durmuş normalde 38 haftalıktım doktorumun dedği tek şey eğer karnında kalmaya devam ederse doğdugunda diğer bebeklere göre ölüm riski yükseliyor dedi beöyle diyince o gun sunı sancıyla doğum yaptım 2600 gr sorunsuz doğdu çok şükür