Rabiakumcu Arkadaşlar 37 haftalık olduk.ara ara adet ağrısı gibi bişiler hissediyorum.bu nstde ağrı varmı acaba anlayamıyorum ben
Esra_Omer_21 Rabiakumcu yanlis hatirlamiyorsam alttaki sanci ustteki bebegin kalp atisi. Sanci gozukmuyor anladigim kadarıyla