muziceanne_ bence hastaneye gitmelisiniz. Ben 28+2′de sabahtan akşama kadar ara ara sancı ve kasilma yaşadım o gün kontrol günümüzdü, kontrol saatinde gittiğimde nst’ye bağlandım düzenli sancılarım çıktı ve 2 cm açıklık. 2 gün hastanede yattım kontrol altına alındı çok şükür şuan 31′im.tabiki hiçbir hamilelik birbirine benzemez. Ama siz vücudunuzu dinleyin her zamankinden farklıysa kesinlikle ihmal etmeyin.