Kızlar bazen dikkat etsem de arada kaçamak yapıp soğuk su içiyorum çünkü bazen normal su insanı kesmiyor 🙈 Bebeğe bı zarari oluyor mu acaba soğuk suyun veya soğuk algınlığının çünkü benim bünye zayıf hamileliğim de kışa denk geliyor büyük ihtimalle hep hasta olurum bebeğe herhangi zararı var mıdır?