Rozii Kasımda doğumu olan anneler nasılsınız nasıl gidiyor hamilelik hazırlıklarınız ne durumda neler aldınız ne eksikler kaldı 🐣
busraayksll Rozii ay benim Kasım sonu ıvır zıvır dışında bişey almadım 28 deyiz işte bı an önce başlamam lazım bakalım inşallah bende yorumları bekliyorummm sizde durum nasıl
Faymer1 Rozii bende 28+5 haftalığım daha hiç birşey almadım😁çok fazla da birşey almayı düşünmüyorum açıkcası ilk oğlumun küçükleri hepsi duruyor birkaç parça bişey alırım okdar
Tugba_sari Rozii benim Kasım sonu gibi. Şuan hamilelik iiy gidiyor ♥️ Beşik, bebek arabası, birkaç zıbın ve kıyafet, battaniye, banyo seti aldık onun dışında henüz bişey almadık.
Esracigdem Rozii şu an her şeyi tamam bebek arabası hariç. Onu da bilerek almadım. Kışın bebek arabasıyla bi yere gidilmez yürüyerek diye düşündüm. Hastane çantamı hazırlamadım. 32 den sonra hazırlicam 😁🙏
Rozii busraayksll sağlıkla gelsin canım bende 28. haftamdayım park yatak dolap puset mama sandalyesi ve ana kucağını aldık kıyafetlerde bitti ufak tefek bir kaç parça daha alıcam kendi eksiklerim kaldı eksikler bitmiyor gibi 🙈 ben öğrenir öğrenmez başladım her ay parça parça herşey çok pahalı
Rozii Faymer1 sağlıkla gelsin canım bizde 28 olduk şanslısınız siz o zaman 😂 benim ilk olduğu için eksik çok fazla halen daha bitmedi
Cagladlr Bende aralık annesiyim 10 aralık inşallah doğum 2 kızım var ama yaz çocuğu idi onlar şuan 1 kilo bebeğim bu da kız ama kış çocuğu olacak sizce ne almalıyım hastane çantasında ne olmalı
Rozii Cagladlr sağlıkla gelsin canım benimde kız bebeğim ben e bebekten hastane çıkışı aldım 10 lü ve 5 li uzun kollu yine yedek olarak koyucam bir kaç parça kıyafet şapka eldiven müslin battaniye çorap kalın battaniye koyacağım canım daha araştırma yapmadım tecrübesi olan anneler belki yazar fikir olur bize de
Oscarito41 Bebek arabasi haric herseyimiz tamam cok sukur… dogum cantamizi bile hazirladik gecen gun 🙈🙈🥰🥰
Rozii Oscarito41 sağlıkla gelsin canım 🌸 benimde kendi eksiklerim kaldı ufak tefek eşyalar çoğu bitti bizim de erken bitirmek de rahatlık oluyor hastane çantasına neler koydunuz daha araştıramadım pek annelerimize de fikir olur
busraayksll Rozii valla çok haklısınız ağırlasinca da zor oluyor bence zaten akşamları bakmaya başlıcam artık eşim işten geldikçe
Rozii Eveyas sağlıkla gelsin canım ben e bebekten aldım park yatak güzele benziyor kurduk beğendik kullanışlı hafif bir de hemen toplayıp istediğin yere götürebiliyorsun baby Plus valley benim aldığım
-Canser- Eveyas kesinlikle park yatak alın derim bekarken satışı da yapıyordum çok kullanışlı ve paratikler mobilya çok fazla yer kaplıyor
Rozii Tugba_sari sağlıkla gelsin canım 🌸 onlarda yavaş yavaş halledilir bende çoğunu aldım ufak tefek şeyler kaldı ama kesinlikle bitmiyor gibi geliyor aldıkça bir eksik çıkıyor 😂
Rozii Esracigdem sağlıkla gelsin canım 🌸 bende öyle düşündüm zaten kışa geldiği için bebek arabası almayı düşünmüyorum yazın alırım hastaneye götürürken puset var zaten
batununannesi__ Rozii 30+3 üz bugün kıyafetler de yıkandı ütülendi herşeyimiz tamam artık çok şükür 🙏 erkenden herşeyini aldık şuan kafam rahat gelmesini bekliyoruz paşamın 🥰
Rozii batununannesi__ sağlıkla gelsin canım 🌸 En güzeli erken bitirmek kafası rahat oluyor insanın bende hemen eksiklere başladım ufak tefek kaldı yoksa bitmiyor bir türlü 😂
gudmorningbeya Rozii her şeyi tamam sayılır erken başladım erken bitirdim kafam rahat 😇🤭 bir kalın battaniye yeni küvet alıcam dolabına askı alıcam öyle ıvır zıvır şeyler kaldı 😇
Rozii gudmorningbeya sağlıkla gelsin canım 🌸 en güzeli erken başlayıp bitirmek kafan rahat oluyor bende öğrenince başladım ufak tefek eşyalar kaldı al al bitmiyor eksikler çünkü hersey pahalılaşıyor
Esracigdem Rozii aynen en mantıklısı. Alsak bile bekleyecek yani gereksiz olacak. Hem belki böylelikle araştırma fırsatımız olur 🌸