Cicekkk35 Veee betam 202 😍😍😍ama bir problem var 3 gündür kahverengi akıntım var. Adet oldum sandım sonra bugun kan verdim. Çarsambaya kadar bu sekilde beklicem. Carsmba 2 katına cıkcak mı onu bekliyoruz
nazelakcay Cicekkk35 cumartesi günü transferimin yedinci günüydü beta 83 çıktı bugün sabaha karşı büyük bir kahverengi lekelenmem oldu çok korktum hastaneye gittim çok şükür beta yükselmiş 241 olmuş o yüzden çokta eğer kırmızıya dönmezse ve uzun sürmezse endişe etmene gerek yok bence 🩷
ela2023 Cicekkk35 hayırlı olsuuun yerleşme kanamasıdır umarım devamı yoğun gelmiyorsa korkma inşallah güzel güzel yükselir betan ❤️☀️
Zeyynnpp Cicekkk35 saglicakla kucağına alırsın inşallah bebişini canım 🤲 ne kadar yoğunlukta geliyor peki akıntın canim
1Anneadayiiii Cicekkk35 yaaa ne güzel rabbim bu sevinci bizede yaşatsın inşallah seninde en güzel şekilde geçer hamileliğin inşallah kuzum rabbim hakkında hayırlısını versin 😍