Kadınların yapısında bu acıya katlanabilen var. Doğum kısmını çok düşünme şuan tadını çıkar son zamanlarının bebiş nasıl geleceğine kendisi karar veriyor. Diyabet ve tansiyondan dolayı 37+0 da sezeryan olacaktım yatışım oldu ebe yine de bir bakalım dediğinde 2 cm açıklık bardı ve normal doğum oldu. Harika bir doğumun olacak çok güzel bir anne olacaksın sadece etrafını duyma kendine inan. Sağlıkla gelsin bebiş🕊️