Cumartesi transferimin yedinci günüydü beta 83 çıktı çok şükür gebelik var dedi doktor bugün sabaha karşı lavaboya gittiğimde kahverengi büyük bir lekelenme gördüm sabah tekrar kan verdim 241 çıktı kanama düşükten değildir dimi üstüne görme gibi bir şey yaşıyorum sanırım