Kızlar ben ilk aylar lierac almıştım bide bakım yağı.. bi kaç hafta kullandım kesik kesik.. sonra saldım..şimdi 34. Haftadayım göbeğim de çok ufak ufak gördüm 2 3 tane ve bikinimin üstü de çatlamış.. böyle kalır mı ki yoksa daha da çatlar mı 🤣 kreme geri başlasam durur mu ki 😂