Herkese merhaba şuan 38. Hafta dayız bebişimle.
Maalesef hemoroid problemi yaşıyorum gebelik öncesinde asla böyle bir problemim yoktu 7. Aydan itibaren oluşmaya başladı ve doğuma yaklaştıkça büyüdü şuan çok zor durumdayım asla oturtamıyorum desteksiz kalkamıyorum çok ilerledi kullandığım ilaçlara rağmen normal doğum istiyorum ama büyümesi ve sonrasında geçmemesi konusunda endişelerim var bu problemi yaşayanlar var mı? Doğum sonrasında geçti mi? Lütfen yardım edin psikolojik olarak çökmüş durumdayım…