Evrem990 Kızlar buzluga süt misır atıcam pişmemiş kışın yemek için cok seviyorum ben pazardan aldim.yıkayıp mı poşetlemem lazım?yıkamadan mı? Siz atiyormusunz nasil atiyorsnz