Oğlum 8 aylık erken olduğunu düşünenler olacaktır biz birlikte büyüsünler diye kendi pedagog ve doktorumuz ile konuşarak karar aldık. Ama şu emzirme konusu aklımı karıştırıyor Eylülün 6’sında korunmasız ilişki yaşadık reglime 2 gün vardı. Şimdi geciktim 4 gün henüz daha test yapmadım ama acaba doğumdan kısa bir süre sonra hamile kalan var mı tekrar?