Umut_aras Kizlar merhaba sabah idrar tahlili verdim ancak e nabizda verdiğim test gözüküyor değerler yok ben anlayamadım test gecersizmi acaba lütfen başına gelen varsa yardımcı olabilir mi
Bebegim3444 Umut_aras idrar tahlili gec cikiyor. Devlet hastanesinde iki kere verdim iki uc gun snra mesaj geldi sonuclar cikti diye. Belki benmki oyleydi bilmiyorum.
Elcoo123- Umut_aras devlette mi verdiniz özel de mi bende bir kere özelde verdim strip yazıyor ya yanında hızlı sonuç vermesi için strip çubuğu ile yapılıyor zaten arayın verdiniz hastaneyi size çıktı olarak yollasınlar bana öyle yapmışlardı
Umut_aras Elcoo123- artık gidip sorucam ya da özel de verecegim devlette yaptırmıştım valla rezil ediyorlar ücretli yaptırdım bide hastanede çok uzak saçma sapan iş yani
Elcoo123- Umut_aras arayın gitmenize gerek yok devlet hastanesinin laboratuvar ini bağlarlar zaten tahlil verdim ama değerler görünmüyor e nabiz üzerinden derseniz kontrol ederler
Umut_aras Elcoo123- burdaki devlet hastanesi kimseyi takmıyor ama yarın bı şansımı tekrar deneyeyim çok teşekkür ederim inşallah sonuc alabilirim
Blackkcat Umut_aras geç düşüyor ama bu kadarı hata yani,bence bi sıkıntı var silip tekrar kursanız ya da iletişim nosunu arayıp bildirin