Merhaba hanımlar,
Daha önce 24. Haftada maalesef ölü doğum yaptım . 500grdı. bebeğimi kaybetmiş olmanın psikolojisiyle çok zorlandım. İlaç yardımıyla 3 günde doğurabildim. Feci bir travmaydı.
Şimdi tekrar gebeyim. Şükürler olsun şimdilik bir sıkıntı yok, süreç sağlıkla ilerliyor. Ölü doğumdan sonra asla normal doğurmam diyordum ama şimdi acabalardayım.
İkinci kez doğum yapan arkadaşlar, ikinci doğum daha mı kolay oluyor? Ve ben bunu ikinci doğum olarak mı değerlendirmeliyim? 🙏 teşekkür ederim..