Kızlar 26+4 haftalık hamileyim. Iki haftadır enfeksiyon olabilir diye düşündüm . Kaşıntı ve sarı akıntı vardı . Bı turlu hastaneye gidememistim dün gittim . Çok ciddi enfeksiyon var dedi fitil verdi . Icinde 6 tane var günde bı tane kullanıyorum . Bugün başladım ama tam yerlestiremedim zorlandım koyarken . Bitene kadar kullanicam , onun harici benim doğal olarak yapabilicegim bişey var mı enfeksiyonu geçirecek