BuseVeMinikleri 36+6 yım ama ultrasonda 37+6 çıkmıştı geçen hafta. Muhtemelen şu an 38+ larda. 1 haftadır bildiğiniz yoğun sancı hissediyorum ama sabaha kalkıyorum hiçbir şeyim yok. Doğurmak istiyorum artık 😩😩😩