Herkese merhaba arkadaşlar sonunda dogurdum bende işte bizim 25.08.2023 minik tırtılımla olan hikayemiz 😂 Gelelim hikayemin başlangıcına 23 ağustosta evde sancılarım hafif hafif vardı gecesine hastaneye gittim açılmam yoktu eve gittim sancı var nst de ama acılma yok tabi o gün yatarak geçirdim ama ara ara sert sancılar vuruyodu baya o gun daha coktu24 dunde aksam 8 gibi gittim gene hastaneye 2 3 defa bu sefer nst cekıldı sancı var acılma yok sonra beni dogumhane katına aldılar ebeler kontrol edecek dediler gtttim ebe alltan knrol etti bana 3 saat sonra tekrar gel dedi bende tamam dedim ciktım daha snra kaynanamlara geçtim bıraz oturalım dedim eşime hiç gitmemiştiik hafta içindede sancılarım oldgu için anneme gidip geliyodum ki ewde tek kalmayayım bişey olursa korkmayayım dıe gitmemiştim sonrasında ben kaynanamlarda arka odaya geçtim oturmaya beni sancılar vuuryo kıvranıyorum resmen dolaşıyorum odanın içinde falan 11 gibi iyi oldum dedim kayınpederme ayıp olmasın yanında oturayım 1 bardak cay içeyim bana dualar okudu kaynanam sonra kayınpederıme dedi sende bi oku o okudu bide sonrasında ben bahcdde dolanıyorum sureklı sancı devam ama daha da sertlestı sancılar 12.30 da eşim dedi bi zeynep kamile gidelim tamam dedim ben gitmek istemiyordum o hastaneye cunkü isteksiz gittim sonra gittik bana nst cektıler sonra muayene ettı doktor dediki 3 cm acılma var dedim ne sen neden bu kadar bekledin dedi senı bu aksam yatırıcam artık oylede böylede doguracan daha bekleyemezsin dedi snra kan aldılar faln yatıs yapılıcak eşyaları telefon falan teslım ettim yukarı dogumhane katına cıktım saat gece 02.00 odaya falan koydular sonra odada donup dolasuyom sancı geldıkce plates topunda zıplıyom falan eglıp kalkıyom sansıma odamın penceresi tan dısarıya bakıyodu bızımkıleri gördum hemen orda arada bı pencere cıkıyodum ıyıyım dıyom sonra nst ye bagladılar yattım arada bi gelip alltan kntrol ettiler o gece oyle geçti acılma yoktu sabah saat 6 oldu gene kontrole geldiler 4 cm olmus sonrasında 8 oldu doktorlar degişti 9 da suni sancı takılacak dediler beni tekrardan yatga aldılar 9 da suni sancıya basladık sancılar arttı tabi 10 da yanıma geldiler dediler ki 7 cm olmuş oh çok sukur dedim ama suni cok fena tabi kendi sancınız varsa cok cok ıyısınız devam ediyoruz geceden berı su mu hıcbsey yok bende içim kurudu ıyıce sonra saat 11 de dedim ben çok susadım allah askına esıme soyleyınde bı su geıtrsın bana sonra biri geldi kontrole kontrol etti 8 cm olmus haber etmısler eşim yanıma geldi elinde yemek falan su getirmiş tost getirmiş daha dogrusu ben sunı sancıdayım su ıcırdı bana hemen o sıra sancım vurdu elımden falan tuttu bana nefes aldırtmaya calıstı falan bı yandan da o aglıyo benim acı cektıgımı gördugu için ❤️ diyo keşke buraya getirmeseydim seni falan ozur dılerım dedım heryerde aynı olcaktı sorun etme ona tesellı vermeye calıstım bana tekrar sancı vurdu elımı tuttu derın nefes al ver dedi falan sonra işte doktor geldi dedi sızı bı dışarıya alalım dedi eşime o cıktı kontrol etti 9 cm olmus dedi eşim tekrardan yanıma girdi dedim geliyo hayatım kızımız 9 cm olmus dedim az kaldı bi 11.20 geceye kadar eşim yanımdaydı sonra ebe geldi sizi artık dısarı alalım dediler o da öptü beni gitti sonra arkasından ebe de cıkıyodu dısarıya diyolar ya ayıptır soylemesi kakan gelir gibi oluyo tam o anda bebegin kafası dayanınca ben dedim ebe bana bakıyodu kapının agzından dedim geliyo hissettim dedim sonra 2 tane ebe geldi biri yanımdaydı digeri yanıma geldi kntrol etti eline suyum geldi basını hissettim dedi 2 ciside kontrol etti dediki suyun gelmiş korkulcak birşey yok korkma suyun tertemız şimdi senden tek ricam sancı vurdukça ıkın ben basladım ıkınmaya evet ıkınman cok guzel boyle devamet sancı vurdukca dedı o sıra dıger doktorlar falan geldı 2 doktor geldi 2 ebe vardı geride hemşireler falan doktorun biri bebegın rahat cıkması ıcın gevşetme falan yaptı sonra bana dedi kafası geldi ıkın kesme ikınmanı dedi ben basladım nefesım kesılene kadar ebenın biri dediki ıkınman cok guzel karnına baskı uygulamıcaz böyle devam et dedi cok guzel ilerliyo herşey o sırada kızçemin kafası geldi tam o sıra kafası cıkarken nefesım kesildi bi dakka nefes almam lazm dedim hemen bi sıkıntı ılmasın dıe yarım nefes aldım ve ıkındım kafası cıktı sonra ıkın dedı tekrardan ıkındım omuzları cıktı ayakları derken kızım 11.30 da dünyaya geldi bas asagı tuttular falan doktor hemen vermeyin ustune kanlıydı cunku pislenmesin dedi doktor temizlemeye aldılar falan temizlediker benle ugrasırken annesı al bakalım kızını dedi hemsire hersey bende bitti kucagıma aldıktan snra hosgeldın ınatcı kızım dedim ben bileklik falan taktılar pembe aynısını bana taktılar falan sonra götürdüler onu benimle ugrasıldı falan öyle ce bitti cok sukur cok cok guzel bı duygu rabbım isteyen herkese nasip etsin inşallah ama kızım malesef 4 gun yogun bakımda kaldı sarılık derecesi cok yüksekti mecburen yogun bakıma aldılar yanıma geldıkten 4 saat sonra cok sukur atlattık şimdiyse 17 günlük olduk evimizdeyiz cok cok iyiyiz cok sukur rabbım isteyen herkese nasip etsin sancılarım zordu ama dogumum cok kolay oldu cok sukur hep eşim yanımda olsun isterdim son dakika da yanıma girdi cok sukur allahıma sukurler olsun bu duyguyu tattık ve inşallah sizinde böyle kolay geçer dogum surecınız 🤲