SeherYILDIZI2746 Merhaba,ne kadar sigarayı bırakmak istesem de bırakmadım nerdeyse 6 buçuk aylığız ama hala içiyorum ve birşey olur mu korkusu peşimi bırakmıyor ama kendimi durduramıyorum hamilelik öncesinde 1.5 paket içiyordum şimdi günlük 10′u buluyor🤦😩
busraayksll SeherYILDIZI2746 ay on çok fazlaymış bende seninle aynıyım hiç içmedim zamanlar da oldu şimdi baya canım istiyor günde 1 tane içiyorum bazen. Kuzenim sizin gibi çok tiryakiydi doktoru günde 3 tane izin vermiş 10 da 5 de tekrar akşam onda gibi. Allah korusun bebeğin koku alma duyusuna etkisi olabilir umarım azaltirsnz
DuyguKays SeherYILDIZI2746 ben 35 oldum yaklaşık 2 aydır günde bir içiyorum hatta yarısını kırıp içiyorum çok canım isterse bi tane daha aynı şekilde kırıp içiyorum
Oscarito41 SeherYILDIZI2746 simdi linclenirim kesin ama maalesef ben 😔 bnmde 10 oluo bazen kafam takilio biseylere12 13 oluo … ne yapsam da nafile bi turlu birakamiyorum… hamilelik onceleri hususi doktora gidip ilac bile kullandim o bile fayda etmedi… kullanmadigim bisi kaldimi onu bile bilmiom onume geleni duydugumu yaptim banamisin demedi
Esyu1606 DuyguKays bende aynı şekilde yarım yarım günde toplam 3 tane içiyorum çok ender zamanda 5 oluyordur ama 3 geçirmemeye çalışıyorum
SeherYILDIZI2746 Oscarito41 içtikten sonra gelen vicdan azabını anlatamam inşallah Allah’ın izniyle sağ salim kucağımıza alırız🥺🤍
adalinda-35 Oscarito41 benimde öyle bırakamadım çok üzülüyorum herkez diyor bırak diye ama gerçekten olmuyor😕
Ecemirem-06 Bende azaltmaya çalıştım başlarda 5 6 içiyordum yarim yarim sonra sonlara doğru baya stres oldum 10 a çıkarttım 37 haftalık doğum yaptım bide kilosu 2.300 dü sigaradanmı bilmiyorum çok şükür sağlığı yerinde kuvezde kalmadı ama sigaradan erken olmuş ve düşük kilolu ondan olmuş olabilir doktorlar öyle demişti
fatosalih Ne yazık ki bende içiyorum 32 haftalık olduk ilk hamileligimde bırakmıştım bunda bırakamadım vicdanım çok huzursuz 🤯
SemaDoan SeherYILDIZI2746 bebegın hareketleri nasıl bende başlarda kullammagım sonra başladım ama 3 tane falan şimdi geri bırakma istegı diliyorum 🙏🏻