Kızlar bebeğim olacağı için çamaşır makinemi değiştirmek istiyorum. Eski makinem vesteldi, son zamanlarda içinden sürekli kir söküyprdum resmen. Çamaşırları da istediğim temizlikte çıkarmıyor ve döktüğüm yumuşatıcının hiç kokusunu alamıyorum. Bana önereceğiniz çok iyi yıkayan çamaşır Makinesi önerisi var mi ? (Bosch ve Arçelik arasında kaldım. Arçelik düşünüyordum ilk etapta, ama bugün beyaz eşyadan anlayan biriyle konuştum Siemens veya Bosch almamı önerdi biraz kafam karıştı.) önceliğim çamaşırlarımı tertemiz yıkaması ve makinemin içinin 2-3 senede kokmaması🥲