Minigiim-vebenn52 Haftadayım elimi koyunca sertlik karnımın asagısında oluyo normalde üstte oluyordu normal mi sizce ?
1melek-annesi Minigiim-vebenn52 bende 25 haftalık gebeyim aynı sorun bende de var bilemiyorum ne için öyle
Gizemtpk Çok normal canım artık büyümeye başladığı için oynaşıyor üçüncü trimester da yukarı doğru çıkar