annesinincivcivi1 aynı durumu bende yasamıstım bebek buyudugu ıcın denmişti. Sonra 20. Haftadayım vajınamın alt tarafında damar sıslıgı farkettım onla baglantılı oldugunu dusunuyorum. Onunda sebebı bebegın büyüdüğü ıcın baskı yapmasıyla alakalıymış. Korkma bende bırsey olmadı. Bacak bacak ustune atamıyor. Pijamamı dahı gıyerken zorluk cekıyordum