Karya Kızlar 4+4 kese görmeye gittim doktor emin olamadı ufak olduğu için sanırım haftaya yine gel dedi benlm gibi yaşayan varmı korkulacak birşey varmı yada normal mi bunlar yorumlar için şimdiden teşekkür ederim 😊
Dlrm Karya gayet normal benimde gözükmemişti hatta kalp atışlarını bile 8. Haftada duyabildik biz şimdi 20. Haftadayız çok şükür 🙏🏻☺️
Deletedmom2224 Karya daha çok çok küçük 😊 10.haftaya kadar bile bebek gozukmeyebilir içiniz ferah olsun
Oozzee E normal yani 4. haftada görünmez zati😅 Benim doktorum öğrendikten sonra beni 6. haftaya kadar bekletti; hem kalp atışını duyarız hem bebeği görürüz dedi.. Ben öööyle 2 hafta görmeden duymadan bekledim🤣
Krasivyy Karya bak iki üç hafta sabırlı stres çok zararlı gebelikte hele erken dönemde bekle üç hafta sonra falan git kalp atışını da duyarsın hem