Bende o haftalarda şiddetli ağrı çektim kadın doğum doktorumdan rapor alarak diş kliniğine gittim ama haftam erken olduğu için çekimde düşük tehlikesi vardı ve alt en arka azı dişim kökten çürümüş ve iltihap vardı doktorum önce gebelikte kullanılan bir antibiyotik reçete etti ve geçerse doğum sonuna kadar götürür seni dedi ayrıca gebelikte ilk üç ay çekim dolgu vs için uygun görülmüyor benim antibiyotik tedavisi işe yaradı ve geçti Allah’a şükür sizde bir gidin muhtemelen böyle bir yol uygulanır size de çok geçmiş olsun