esmos27-e ayy hiç sorma şuan 36. Haftadayım o kadar zordu ki 32. Haftaya kadar nerdeyse bel ağrısından mahvoldum lavaboya banyoya nereye gitsem ağlıyordum.. nerdeyse yataktan kalkarken sanki 40 haftalık hamile gibiydim. Ama sonra ya acı eşiğim arttı ve ben artık o acıyı az hissetmeye başladım yada düzeldi bilmiyorum ama o süreçte çok zorlanmıştım. İnşallah sizin ki hemen düzelir yinede acınız çok fazlaysa doktorunuza söyleyin ben söylediğimde normal demişti