Feyzaclk 50 günü geçti nerdeyse iki ay olcak doğum yapalı ama ben hala adet olmadım. Doğum kontrolu kullanmak icin de adet olmayı bekliyorum. Bu adet ne zaman geliyor var mı bilgisi olan. 3. Ay mı olacak belli bir zamanı mı var bilmiyorjm
hunilimom Feyzaclk 2 sene de olmayabilirsiniz 1 sene sonra da.olabilir ben ilk doğumdan sonra 8. Ayda 2. De 6. Ayda oldum arkadaşım 1.5 sene sonra oldu spiral düşünüyorsanız adet olmadan da takılıyor
Feyzaclk hunilimom aa e benim doktor niye böyle dedi ki o zaman. Doğum kontrol hapı için adet olunca başlasan daha iyi olur dedi. Ben aylarca ilişki yaşamayacak mıyım😂
hunilimom Feyzaclk hapı bilmiyorum hiç kullanmadım onlar adet bekleniyor mu bilmiyorum ilişki yasa canım kanaman bittiyse kendini iyi hissediyorsan prezervatif kullanabilirsin geri çekilme de yaparsın 😂 hap felan kullanana kadar dikkat edersin
Feyzaclk hunilimom öyle yapayım bari. doktorlar da yeterince bilgilendirmiyor ki adam bana ilaç önerdi geçti keşke süreci de anlatsaydı🫤
Feyzaclk Güvenli korunma yöntemii plisss condomdan korkuyorum açıkçası. Arkadaşım eşiyle o şekilde korunuyordu hamile kaldı